sobota, 05. september 2009

Hitri opisi #1

Najnovejši filmi, ki sem si jih pogledal v kinu (pa tudi doma) in so preveč novi, da bi jih resno opisoval:

The Final Destination- podobno kot prva trilogija (tole je četrti del drugače), le da vsebuje še manj zgodbe in je malce bolj predvidljiv. Preprosto povedano, najslabši del sage (tretjega dela drugače nisem gledal), ki se je že v osnovi ne jemlje resno. Kul kot sprostitev, a nevredno nakupa karte v kinu... 4+

Inglorious Basterds- Quentin Tarantino na najvišji možni ravni. Izjemen film, sicer totalno ne-resen, ampak če ga kot takšnega jemlješ, potem te resnično navduši. Vredno večkratnega ogleda v kinu... 9-

Harry Potter and the Half Blood Prince- Peti film mi je bil boljši, tale je nekam nepovezan in hitro minjajoč. Je pa definitivno vidno da saga postaja vedno bolj odrasla, z odraslejšimi podtoni in motivi... 7-

District 9- Najboljši film letos! Najprej sem mislil da bodo to Inglorious Basterds, ampak District 9 je bolj genialen. Zadnje čase filmi dajejo več na akcijo in manj na zgodbo, pri District pa se zdi, da je ravno obratno. Za vso akcijo mi je dol viselo, saj sem se prvenstveno sekiral zaradi zgodbe! 9+

Ni komentarjev:

Objavite komentar