torek, 18. avgust 2009

Petak najljubših filmskih zvrsti

Večina ljudi napak misli, da so mi grozljivke favoritni žanr. Pa mi niso. Najraje zrem drame, s pozitivnim podtonom; kakorkoli čudno se to že sliši. Saj, razporejanje in kategoriziranje v različne žanre sta precej nehvaležni opravili, zato ju hudo nerad opravljam. Sploh dandanes, ko je različnih žanrov, pod in subžanrov, tem in kategorij tako veliko, da cel dan porabiš samo za splošni uvid vseh. Temu navzlic pa sem se odločil, da tukaj objavim mojih pet omiljenih žanrov, torej najljubših filmskih zvrsti...

5.) Japonske paranormalne grozljivke
Od vseh grozljivk so hudo najboljše, ker so edine še take; da jih lahko dejansko prištevam med grozljivke. Point grozljivk je bila od nekdaj groza, ampak Ameriške so preprosto postale bedno predvidljive; Japonske pa zmerom (!) poskrbijo za dvigovanje dlak, skratka, ne morem, da jih ne bi postavil na lestvino.













4.) Sci-fi, ki ostaja v mejah možne resničnosti
Čeprav rad gledam tudi povsem nerealne, so mi ti še boljši- začenši z 2001: Vesoljsko odisejo, Sunshine, Solaris ali Metropolis. Še rajši sem, če vključujejo polete v vesolje :).











3.) Kriminalke z morilskim mastermindom
Ko jagenjčki obmolknejo, Se7em in Zbiralec Kosti- dovolj rečeno. Vsi ti so filmi, absolutni presežki in resnično epski filmi, ki so se mi v spomin vtisnili bolj kot katerakoli grozljivka.








2.) Drame
Tukaj štejem vse ostale drame- tudi tiste, ki imajo negativni, žalostni ali nasilni podton. Takih je dosti več kot pozitivnih, ampak temu navzlic sem te moral postaviti na drugo mesto.











1.) Drame s pozitivnim podtonom
Shawshank Redemption in Ed Wood sta mi dvoje najljubših filmov- obenem pa sta obe drami, ki imata kljub žalostni štoriji pozitivni podton. To so največkrat filmi, po ogledu katerih se počutiš boljše; kar je najverjetneje posledica strukture: najprej so ganljivi in žalostni, potem pa proti koncu vedno bolj vedri.

Ni komentarjev:

Objavite komentar