četrtek, 06. avgust 2009

Lost (S01)

Vem, ekstremno pozen sem- ampak dejansko sem komaj zdaj pogledal prvo sezono serije Lost, Slovensko Izgubljeni Otok (?). Serija je ekstremno priljubljena in po prvi sezoni lahko razumem zakaj. Ker je zadeva dobra in ratuje boljša iz dela v del. Malce se bojim, da se bo zadeva preveč zakomplicirala, tako kot so me opozorili ostali, ki so si zadevo ogledali: ampak o prvi sezoni lahko menim zgolj dobro. Igralci so pridoma raznoliki in njihova štorialna ozadja solidno razdelana; enako kot odnosi med njimi na otoku. Ja, otoku. Itak vas večina že pozna zgodbo, ampak okej; za ostale: govori o grupi preživelih letalske nesreče, ki so strmoglavili na nek čudaški otok, kjer skušajo preživeti, čakajo rešitev in slične zadeve; medtem ko nad njihovimi glavami deluje nekaj zloveščega in nenaravnega. Nadnaravnega, ubistvu. Zapleti so fini in držijo adrenalin, akoravno doslej še nisem zasledil preveč Lost-slavnih "Cliffhanger" koncev, ki so bili tako oglaševani. Se mi zdi, da jih je v prvi sezoni Prison Break veliko več. Je pa zato Lost splošno boljša serija, hehe. Vsaj meni. Verjetno zaradi tematike, ker so mi brodolomi in skrivnostni otoki dogajali odkar sem pri, hm, desetih letih prvič prečital slovitega Robinson Crusoe. Ta knjiga je ena mojih najljubših iz otroštva in zmerom, ko izdajo kak tematsko sličen film/knjigo želim ogled storiti takoj. Sploh če se dogajajo v zakotnih džunglastih otokih :). No, Lost definitivno priporočam. Za neko daljšo vpoglobitev in iskanje slabih stvari nimam volje; ker zadeva je predvsem uživantska in napeta! Obenem pa drži dober razvoj in interakcijo likov, zato vseskupaj izpade še bolj solidno. Sedaj pa na drugo sezono! Upam, da je na vsaj približno podobno dobrem nivoju.

Zanimivost sezone:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Zanimivost serije:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Ni komentarjev:

Objavite komentar