sobota, 01. avgust 2009

Battle Royale manga

Navezujoč na zgornjo objavo (čitaj najprej)- Battle Royale opis filma

"Celo Battle Royale strip je vseboval več razmišljanja in človečnosti. No, če sem že omenil strip- ta ima hudo dober art in preko 3000 strani (razdeljen je v petnajst zvezkov). V Japonski tradiciji mang je črno-bel, a je preklemano oseben in odrasel. Kolikor vem ima zaradi nasilnih in posebej nazornih prizorov celo cenzuro. Bom v naslednji prispevek nalepil par sličic, da dobite vtis."
...
Tole sem zapisal v opisu filma Battle Royale, ki ga lahko prečitate v prejšnjem prispevku. No, pravzaprav nisem prepričan kako pravilne so moje trditve, ker sem strip zgolj preletel, čital pa ga nisem nikoli. Ampak sem temu navzlic skeniral nekaj strani, da dobite približen vtis kakšen izgleda art (pardon za hudo majhne slike, ampak blogger ne pusti večjih- za polno velikost klikni na sliko):





Milošič, ko prideš naslednjič ti bom zagotovo nakazal par zanimivih scen :).

Ni komentarjev:

Objavite komentar