sreda, 08. julij 2009

Moja osebna TOP3 lestvina najboljših filmov

Moja TOP3 lestvina filmov, kar sem jih zrl. Čisto mojo osebno mnenje s hitrim komentarjem. Vsak ima svoje favorite; svoje najljubše filme- sam imam še več razlogov, ampak o njih ne kanim pisati. Vsaj danes ne. Poglavitni razlog je, da ti filmi iz nas ne vlečejo enoplastnih odzivov. Mnogi filmi so super, a na gledalca delujejo tako, da lahko pričakuješ le en možen odziv- pri omenjenih delih pa je toliko mnenj, koliko je ljudi, ki so si film ogledali. Zato so meni osebno najboljši :).

3. Se7en / 1995
Na tem mestu sem se najbolj obotavljal... veliko je filmov, ki bi jih rad postavil na lestvino; ampak po daljšem razmisleku vidim, da je debata povsem odveč- Se7en je žanrska mojstrovina, film ki te aktivira kot bombo in drži v napetosti še ure po ogledu. Razpadajoče, gnijoče vzdušje prekraša vsak soroden film- ob končnem zasuku pa se zdi, da so filmi tipa Saw zgolj naspidirano krvave komedije.


2. The Shawshank Redemption /1994
Kot sem zapisal včeraj v mojem vpogledu omenjenega filma, Shawshank se ne čuti kot rip-off mnogih življenskih zgodb; temveč kot film, ki vse življenske zgodbe združi v eno. Shawshank je preprosto mojstrovina, ki ne rabi učinkov ali globoke štorije, da bi unčikovito predstavil svojo zgodbo. Zunanji preprostosti navzlic gre za delo, ki ga bodo nemara dokončno spoštovale šele prihajajoče generacije.


1. Ed Wood / 1994
Kako je lahko tak nepoznan film sploh na prvem mestu, porečete? Tudi sam nimam zadovoljivega odgovora. Ed Wood je film, ki me je daleč najbolj prevzel. Je optimistična drama, ki te po ogledu pusti srečnega. Je inspiracija vsem, ki v snemanju filmov vidijo svojo življensko pot. V dotičnem filmu je vse tako brezhibno čudovito izvedeno- od glasbe, karakterjev, zgodbe, resnično-življenskih faktov... Na koncu bom povedal to, kar je povedalo že vsaj sto "opisovalcev" pred mano: Ed Wood je bil rojen, da snema filme. Skorajda vsi so skušali stati na njegovi poti in mu to preprečiti, a sam nikoli ni izgubil volje in tisočim sovražnikom navzlic je na svoji poti stal trden. Kot mu je nekoč dejal Orson Welles: Visions are worth fighting for. Why spend your life making someone else's dreams?

Ni komentarjev:

Objavite komentar