sobota, 11. julij 2009

Light it Up

Nekoč sem zrl film, ki je name naredil tako velik vtis, da sem par dni razmišljal zgolj o njem. Dandanes je hecno videti, da je ta film odšel na smetišče zgodovine- popolnoma pozabljena zgodba, ki jo občasno zavrtijo na kakšnem obskurnem TV kanalu, drugače pa filma ne pozna nihče več. Ob taki pozabi me spreletijo mešani občutki… po eni strani sem vesel, da sem ga uspel videti; po drugi pa žalosten, ker je ponovni ogled domala nemogoč. Ne najdem ga ne originalnega, ne piratskega: kar pa je najbolj žalostno, ne najdem niti napovednika na Youtube. Vse kar film ima je luknjav IMDb profil in obskurna stran na Wikipedii. Tako to torej gre, vse kar o filmu vem je iz ogleda pred leti- in vse kaže, da bo tako tudi ostalo. Resnično presenetljivo pa je, da mi film sploh obstaja v glavi, saj je veliko takšnih, ki se iz misli poslovijo že par dni po ogledu. Režiser filma Bolotin Craig po njem ni izgotovil niti enega projekta, saj je Light it up pri blagajnah žalostno pogorel; saj je zaslužil komaj polovico vsote, ki so jo »avtorji« vložili v snemanje. Zelo žalostna zgodba, torej. Film drugače govori o srednješolskem uporu, ampak to ni nič posebnega- posebno je to, na kakšen način je zastavljen, kako je speta življenjska zgodba glavnih oseb in kako tragičen in neizbežen konec jih dočaka. Ironija, heh. Čeprav so nekateri prizori že čisto spominsko šepavi, se živo spominjam zaključnega prizora, kjer eden izmed likov (umetnik) podleže strelnim ranam, nakar prijatelja (osrednji lik) prosi, naj ljudem pove njegovo zgodbo… zgodbo o tiranskem očetu, skrivanju v šoli in težkem življenju. Čeprav je prizor klišejski, je takrat name naredil vtis. Upam da film nekoč potegnem izpod smetišča zgodovine, najdem gledljivo verzijo in ga opišem. Upam, da spomini ne lažejo in je film dejansko odličen.

Ni komentarjev:

Objavite komentar