nedelja, 03. maj 2009

Naprej in nazaj

Kot sem že nekoč dejal, resnični namen Filmokritika ni pisana beseda, temveč video prispevki, ki dotlej še niso bili udeljani. Trenutno se mi po mislih valja kakih deset "filmčkov" in "filmov", ki jih kanim "posneti" v kratkem. Do konca poletja bi tako moral biti posnet še zadnji- enourni poklon (in zgodovinopis) nadvse zanimivemu žanru. Dotlej se bo predvidoma zvrstilo devet krajših in srednje dolgih prispevkov, ki se bodo tikali grozljivk, znanstvene fantastike in b-filmov. "Druga sezona", ki bo takenako vsebovala 10 "filmčkov" pa se bo tikala drugih žanrov in drugih filmov. 

Čeravno ni nujno, da se bo sploh katera pojavila na internetu (moja lenoba je namreč neukrotljiva), ampak načrti so že taki- in skušal bom pregnati lenobo in jih karseda solidno udeljaniti. Seveda bodo to filmčki zgolj informativne narave, zatorej humoristični vložki z mojo faco v kadru odpadejo. Najverjetneje se slednja sploh ne bo pojavila. 

Kakorkoli že bo, še vedno bom pisal. Nadvse pomembno se mi zdi, da se v pisanju krepim (to priporočam tudi bralcem), zategadelj bom počasi opustil ta "zmedeni" in "hitri" način opisovanja in se začel v pisanje poglabljati, uporabljati številne besedne zanke in se v pisanju nasploh izboljšati. 

Blog je na sceni približno mesec dni. Obiskovalcev resda ni bilo veliko, ampak glede na to, da sem ga predstavil zgolj desetim ljudem me nadvse razveseljuje dejstvo, da je povprečje ogledov dva; kar pomeni, da je skorajda vseskozi prisoten najmanj en človek. Največ obiskovalcev je bilo osem in sicer na treh različnih datumih. Naslednji mesec pa blog zadegam na Mn3njalnik, zatorej se nadejam še večjega obiska.

Ni komentarjev:

Objavite komentar