četrtek, 16. april 2009

Saw V (2008)

Moj pregled serije Saw, bo nekako samosvoj; saj se ga bom lotil od zadnjega dela nazaj; torej od Saw 5 do izvirne žage, ki je kinematografe zadela leta 2004. Vsekakor gre za zanimiv in vpogleda vreden niz grozljivk, ki so marsikomu ta žanr nadvse priljubile. Ampak spomini so najbolj sveži takrat, ko si film ogledaš- in nazadnje sem si ogledal Saw 5. 

Bil (in sem) pošteno razočaran. Še Saw 4 mi je bil soliden, ampak Saw 5 je preprosto slab film. V prvencu in prvih treh nadaljevanjih je bilo ogromno dogajanja in zgodbe; zdaj pa se domala ves film vrti okoli iger, kot serija imenuje neprivlačno borbo za življenje, ki velikokrat poteka skozi posebne pripravice, ki so nekako najizvirnejši del celotne serije. In zaslužnik za marsikak šok-trenutek, ki jih je serija pripravila nemalo. 

Peta Žaga je totalno predvidljiva. Mislim, kako so lahko sklepali, da bo kdorkoli pričakoval, da bo kdo razkril in ubil Hoffmana. V sekundi, ko sem ugotovil okoli česa se bo vrtela zgodba, sem vedel, kako se bo končala. In konec ni šokanten, debilen kvečjemu. Glede ostalih stvari- igralci so (pogojno) odigrali solidno in Hoffman ima priložnost, da postane resnično carski antijunak. Naslednja stvar- igre. Razen poslednje so mi bile neizvirne... pozabljive! S tem, da je ogromno vračanja v preteklost, k igram, ki so jih igrale žrtve iz prejšnjih delov. Zelo hudo je, da je najslabša past tista, okoli katere se vrti celoten film. Prikazuje ljudi, ki bi se s složnostjo rešili smrti. Saj ne rečem- obeta, ampak ne izkoristi priložnosti. Tudi prizora, ki ga prikazuje uradni plakat filma, v samem filmu ni videti. 

Pa tudi naivnost! Saj pri poslednji pasti 'petih' bi lahko uporabila truplo iz prejšnje sobe. A je res kdo tako neumen, da bi to spregledal? Edini zanimiv trenutek je, ko Jill odpre Jigsawovo zapuščino, leseno šatuljo, nakar gledalec ne izve, kaj ta vsebuje. Sam se nagibam k trditvi, da bo Jigsawova žena nekako na test postavila Hoffmana. Saj se spomnite besed iz začetka četrtega dela:''You think you will walk away untested?''. Ali pa je bil njegov test skrivanje pred agentom Strahm. Svetovna zmeda. No- bo naslednjo noč čarovnic vsaj kaj za gledat.

Ocena v okviru žanra: 4.0/10

Skupna ocena: 3.0/10

http://www.imdb.com/title/tt1132626/

Ni komentarjev:

Objavite komentar