sobota, 25. april 2009

Ricky I (1988)

Nekoč davno sem si filme snemal na videokasete; ako si jih iz različnih razlogov nisem moral ogledati. Tako je naneslo, da sem si posnel tudi Ricky I (1), ki sem ga na VHS posnel, ker sem mislil, da gre za izvirni film Rocky. V TV-napovedniku je recenzator pričal, da gre za boksarski film; nakar sem logično mislil, da gre za opevani Rocky. Ne enega, ne drugega takrat nisem poznal: a starejši brat mi je naznanil, da je Roki pač zakon; hype tistega dne pa ga je opisoval kot enega boljših filmov sploh. Zategadelj je bil ubod slednjega jako priporočen in sled neznanja (ali nepozornosti) sem na kaseto nasnel napačen film. Ko sem zmoto odkril (po prvih štirih minutah) sem ga zadegal v predal, odkoder se ni vrnil do pred nekaj dni, ko sem pospravljal svojo omaro s kasetami. Neoznačnica je v meni zbudila zanimanje in nisem rabil nadaljne motivacije, da sem si film zavrtel. 

Štorija torej dosledno in wannabe-komično parodira uspešnico Rocky. Glavni karakter je Ricky Wanero- v prostem času bokser; v neprostem pa plesalec in delavec v trgovini rib. No, osrednja štorija je pak maščevalno nakovana in vplete boksarskega prvaka ter mafijo. Parodiranje je precej solidno, saj ne skuša posnemati zgolj Rokija, temveč na različne načine vpelje nekaj drugih filmov, kar pripelje do slične mešanice kot novejši Meet the Spartans. Žal pa si s slednjim deli tudi občutek za humor, saj sem se v celotni štorijici nasmehnil natanko dvakrat: prvič ob ugledu Rickya kot plesalca oblečenega v osla; ter ob prizoru, kjer pokaže mafijskega šefa ob pogovoru po telefonu. Tale prizor je sicer vzet iz Botra, ampak način na katerega govorijo v Rickyu je nekako smešen. Ostali prizori pa se vrtijo okoli povprečno dolgočasno in zelo dolgočasno, s tem, da se film kar noče končati in se vleče v tri krasne. Ob slabi igri in obupni režiji pridemo na takisti nivo, kot ga drži omenjeni Spoznajte Špartance. Ogledu se izognite zavoljo sebe in devetdesetih minut, ki jih nikoli ne bi dobili nazaj. 

Ocena v okviru žanra: 1.5/10

Skupna ocena: 2.0/10

http://www.imdb.com/title/tt0293557/

Ni komentarjev:

Objavite komentar