sobota, 11. april 2009

Guinea Pig: He Never Dies (1986)

Odločil sem se, da priobčim recenzijo še enega izmed nadaljevanj Guinea Pig. Mnogi ste mislili, da je logičen zgolj opis dvojke (saj je ta edina zvesta izvirniku, kar se tiče poante- dokaj realističnega mučenja in izživljanja), ampak sam sem se odločil za trojko. Zakaj? Ker je preprosto najslabši film, kar sem ga imel priložnost videti. 

Film ni dober niti, ako ga bi vrednotili v filmsko subkulturo žanra b-film. Taki filmi so mi načeloma odličnih in ob njih nadvse uživam, ampak tale spada v neko povsem drugo kategorijo. Oziroma dimenzijo… 

Začetek je pravzaprav obetaven, kakor tudi povzetek na Wikipedia.com. Ta pravi, ''The third film revolves around a bizarre crime scene in which it appeared that a man had cut himself apart and played with his body parts for several hours before dying.'' Ja, sliši se odlično- torej bomo dobili film, kjer se bo naključnež igral s svojim telesom? No, predujem je neuslišan, saj je tretji del Guinea Pig prvak nesmisla. Govori torej o možu, ki se pred smrtjo igra s svojim telesom. Ampak hec je v tem, da je ta možakar nesmrten. Karkoli stori, nič mu ne prizadene bolečine. Film se posledično ne konča z njegovo smrtjo, akoravno fantič želi storiti samomor, ker ga je prizadelo dekle. Zgodba je tako nepotrebna in plitva, vključi legendo o »legendarnemu nesmrtnemu človeku« in močeh, ki jih poseduje. Niti krvavi prizori niso več tisto, kar so bili v prvencu in nadaljevanju- saj izpadejo preprosto poceni in (kar je huje) dolgočasni. Akoravno že Hudičev eksperiment in Cvetlice Mesa in Krvi izpadejo bedni, je tole še huje- in je upravičeno zadnji del, ki sem si ga ogledal (ker sem nekje prečital, da je vsak naslednik slabši.). 

Če bi bil ta film preprosto slab, torej b-movie; bi ga nemara priporočal. Sedaj ga ne, sploh ob konkurenci, ki jo ima. 

Ocena v okviru žanra: 1.0/10

Skupna ocena: 0.5/10

http://www.imdb.com/title/tt0161636/

Ni komentarjev:

Objavite komentar