sreda, 08. april 2009

Uvod; ba dum tssss-

Raje kot dolgočasno uvodniško razpredanje sem se odločil, da bo tale prispevek kratek. Blog bo pokrival veliko tematik, ki bodo razporejene v regelce, njih spisek pa pod istoimenskim predalom, ki ga najdete nekje tukaj. Glavina bodo filmi in njih recenzije, a še zdaleč ne edina tema; zatorej naj vas ime bloga ne odvrne, ako filmov ne čislate preveč. 

O meni ne kanim veliko govoriti. Vsaj na začetku ne, saj mi internet kot kraj, kjer bi pisal o sebi in navajal osebne podatke, ne deluje pretirano varen. Zatorej anonimnost velja. Za vprašanja in osebni kontakt pa ste dobrodošli, da mi mailate na abbotales@gmail.com, oziroma me MSNjajte na abbot1@email.si. 

Želim vam, da bi blog pokrival kakšno tematiko, ki bi odgovarjala VAM. Uživajte ob branju (ako ne, sem zelo dojemljiv za kritike).

Aleš- Abbot.

Ni komentarjev:

Objavite komentar